Immédiatement au contenu
Gratis verzending vanaf 30 euro.
Gratis verzending vanaf 30 euro.

Garantie et réclamations

Garantie

Nous nous soucions de nos produits et faisons logiquement tout notre possible pour vous les livrer dans les meilleures conditions. Cependant, il arrive parfois qu'une commande se brise pendant le transport ou qu'il se passe autre chose que vous pouvez réclamer sous garantie. D'un point de vue juridique, vous êtes obligé de nous le signaler dans un délai de deux mois à compter du moment où le défaut est devenu constant. Si le défaut relève de la garantie, nous organiserons une réparation ou un remplacement gratuit.

Les plaintes

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door contact met ons te contacteren via de help knop rechts onderaan de pagina. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 février 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

InternationalBelgiëGermanyFrançaisEspañolItalianoPortuguêsNederlands